KANALLARI GÖREMEYEN ARKLAR KANALLARIN ALTINDAKİ BÜYÜK EKRAN İZLEME LİNKİNDEN İZLEYEBİLİRLER..!! YAYINLAR : MAÇ HARİÇİ LİGTV YAYINLARI OLUCAKTIR.. GÜN BOYU NTVSPOR FALAN AÇIK KALICAKTIR.. YAYIN SÜRERKEN NOT BRODCASTİNG YAZISI CIKARSA F5 ÇEKİNİZ.. SPORT46 VE MECHULSPORT KANALLARIMIZI TAVSİYE EDİYORUZ..!

4 Haziran 2009 Perşembe

Yepyeni ..!! Msn Nickleri

Güldüren MSN Nickleri



  • Gülü seven dikenine katlanır; Kaktüsü sevenin way haline!

  • Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin!

  • Deveye cilve yap demişler dokuz dükkan yıkmış!

  • Bakmakla aşık olunsaydı öküz trene aşık olurdu!

  • Bülbülü altın kafese koymuşlar “cik cik cik”demiş!


  • Derdini söylemeyen iyi yapar; birde onun derdiyle uğraşamayız!

  • İşleyen kafa pas tutmaz çok işleyen kafa tarak tutmaz!

  • Hasret kaldım gözlerinin rengine artık çıkar şu lenslerini !

  • Kalbimi kırdın o bana dedemden hatıraydı!

  • Sen bana baktın ben sana şimdi beraber beş cocuğa bakıyoruz!

  • İnsanlara asla güvenme sırlarını bir tavukla paylaş!

  • Malın ucuzunu seç tamir ederken canın sıkılmasın!

  • Acemi desinler.. korkak desinler..Ama rahmetli demesinler!

  • Dünyanın en kötü şeyini sana vermek isterdim


  • ama seni sana veremem ki!

  • Konferanslarda ön sıralara oturmayın uyuyamazsınız!

  • Enflasyonu yok etme formülü:Öldürüp kaza süsü verelim!

  • Kibar ol; Karını dövmeden önce ceketini düzelt!

  • Ne güzel senin zeka sorunun yok çünkü zekan yok!

  • İkna edemiyorsan kafalarını karıştır!

  • Sabah kahvaltı edemedim çünkü seni düşünüyordum…

  • Öğlen yemek yiyemedim çünkü seni düşünüyordum…

  • Akşam yemek yiyemedim çünkü seni düşünüyordum…


  • Gece uyuyamadım çünkü açım ulan!


  • -@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@-


    Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”


    -@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@-



    Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!


    -@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@-


    Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR!

    Komik msn nickleri , komik nickler, msn nickleri , yeni msn nickleri

    -@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@-


    Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kadar sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!


    -@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@-


    Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!


    -@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@-



    Elimde denizden çaldigim bir midye var. denize o kadar uzak ki senle ben gibi ama aramizda bir fark var o denize sen bana aitsin.


    -@–@–@–@–@–@–@–@–@

    –@–@–@–@–@-


    Bir soluk kadar yakin, yildizlar kadar uzak derler sevgi için, uzanirsin yetisemezsin, yetisirsin dokunamazsin, dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama UNUTAMAZSIN…


    -@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@–@-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder